13 януари, 2007

Кафе "Vita Gold"



В едно списание пише :

Кафе "Витаголд" съдържа жен-шен, зелен чай, л-карнитин и хромпиколинат, които ускорятват метаболитните процеси и подпомагат за усвояването на витамините и минералите. Съставките спомагат за разграждане на мазнините, стимулират мозъчната дейност и половата мощ при мъжете."

Вчера майка и татко прочетоха тази информация и ми казаха да проверя колко струва кафето. Но тъй като мен ме мързеше да слизам към центъра и да питам точно за такива неща, реших да проверя в интернет. Обаче за голямо мое учудване информация за кафето открих само във форуми и блогове, нито един официален сайт. Започнах да се чудя дали този продукт е легален и дали си струва да дадеш около 10 лева, само защото знаеш, че се рекламира от чалга звездата Камелия и Драго Чая.

Прочетох много коментари за "Витаголд", но мисля че повечето са отрицателни. Хора, които са пили споделят, че наистина апетита им намалява, но за сметка на това се чувстват отпаднали и дори зле. Някои са свалили 3-4 килограма, други нищо. Това вече си зависи от телесложението.

Заслужава ли си дадеш 10 лева за 12 пакетчета кафе ( мисля, че толкова бяха)? Аз не бих си купила продукт, за който не знам почти нищо. Една жена беше написала, че е опитала да се обади на производителя, но без ефект. Просто много съмнителна история. Иначе рекламата е добра - Камелия, Драго. Нявсякъде пише, че чалгаджийката е пила от това "вълшебно" кафе и затова има такава перфектна форма. Не знам дали само на мен ми се струва така, но Камелия винаги е изглеждала добре.

Според мен хората, които искат да отслабнат с повече от 3-4 килограма, не трябва да разчитат само на тези хранителни добавки. Нужни са малко диета, а също така и спорт. Найстина за някои е по-трудно да спортуват, тогава те могат да съчетаят умерено хранене заедно с продукт за отслабване. Но винаги бъдете сигурни какво купувате и най-добре се посъветвайте с лекар преди да започнете.

Няма коментари: