12 декември, 2006

Ах, тези аромати!




Седя си аз пред компютъра, разглеждам си различни сайтове за козметика и започнах да си мисля за парфюмите. Те действително са важна част от моето ежедневие. Не мога да изляза навън, ако не съм получила поне капка от ароматната течност (но в повечето случаи не е капка, а направо като пороен дъжд). Казват, че всеки човек си има собствен аромат, който е уникален и приятен. Но дали при всички е така? Дори и да е вярно, няколко капки от ароматната течност биха го подчертали и направили по-доловим от сетивата.

Парфюмите разкриват характера на човека. Всички сме различни, затова и разнообразието от аромати е толкова голямо. Винаги ми е изкючително трудно да си избера парфюм. Влизаш в някоя парфюмерия, започваш да подушваш капачки, подадени от магазинерката, и след като си "изпробвал" вече 3-4 вида обонянието ти започва да се бунтува. И какъв е крайния резултат от всичко това - купуваш нещо, което в определения момент представлява смесица от миризми, а когато го подушиш след известно време, разбираш, че си купил не това, което си искал. Но нека погледнем от добрата страна :) Купуваш си перфектния за теб парфюм и го харесваш страшно много. Какво ще направиш? Ще се пръскаш съвсем по малко за да го използваш дълго време, защотото ти е любим, или ще прекаляваш с употребата, защото не можеш да устоиш на аромата? Да си призная честно, аз винаги правя второто. :) Разбира се, ако парфюма е много скъп, тогава вече ще трябва да го ползвам много пестеливо...

Преди няколко дни се разкарвах по центъра на града и видях на една витрина парфюма на Слави Трифонов. Първо се учудих, че вече и той е създал собвствена марка, но после започнах да се питам защо всички известни личности започнаха да създават парфюми носещи техните имена, а също така дрехи и какво ли още не. Стигнах до извода (не знам колко е правилен), че "звездите" измислят всякакви артикули с имената си, за да накарат феновете си да ги купуват. Знаем колко силно е влиянието на чалгата. Ако предположим, че аз съм много голяма фенка на Ивана, ходя по всички нейни концерти, на MP3 Player-а ми има качени само нейни песни и т.н. Влизам си аз в някаква парфюмерия и какво виждам - моята любима певица е пуснала на пазара собствена марка козметика. Тъй като аз съм толкова запалена фенка, естествено е, че дори и да не ми харесва много продукта, ще си го купя, и то не заради друго, ами точно заради името му. Точно това име продава продукта. Дори и той да не е толкова успешен, пак ще е доходоносен.

Защо ли се получава всичко това? Ами защото, купуваме всичко лъскаво и с хубаво име, независимо дали е толкова добро качеството. Тук някои може да ми се противопоставят и да кажат, че греша, но аз съм сигурна в твърдението си. :)

2 коментара:

Анонимен каза...

nice picture, but i coudn't get through all cyrylic text i hven't een doing this for a long time

Cv3ti каза...

where are you from?